Omapalkka on Työsuhteen viestintäpalvelu
Omapalkan avulla yritys ja työntekijä voivat hoitaa työsuhteeseen ja palkkoihin liittyvät asiat helposti ja tietoturvallisesti GDPR-periaatteita kunnioittaen. Omapalkka tekee henkilöstö- ja palkkahallinnon prosessista helppoa ja tehokasta!
Omapalkka suunnittelun lähtökohtia ovat:
- Moderni viestisovellus: Helppokäyttöinen ja reaaliaikainen viestintäpalvelu. Kaikki ominaisuudet, joita olet tottunut käyttämään 2020-luvun viestisovelluksissa.
- Yksityisyys ja tietosuoja: Omapalkka on tietoturvallinen viestintäpalvelu, joka suojaa yksityisyyttäsi GDPR:n vaatimusten mukaisesti.
- Vahva tunnistus: Käyttäjät ovat vahvasti tunnistettuja. Palkkatiedot ja muut työsuhteeseen liittyvät viestit säilyvät tallessa koko työsuhteen ajan ja myös sen jälkeen.
Tällainen on omapalkka:
Ominaisuudet
Omapalkan olennaisimmat ominaisuudet ovat
- Viestit: Omapalkka on tietoturvallinen viestintäkanava, joka suojaa yksityisyyttäsi. Palkkatiedot ja muut viestit säilyvät tallessa koko työsuhteen aikana ja myös sen jälkeen.
- Verokortti: Näet verokortin automaattisesti verottajan tiedoista maksetut palkat suhteessa verokorttiin.
- Palkkalaskelmat: Palkkalaskelmat pysyvät tallessa ja aina saatavillasi - helpommin kuin verkkopankista. Palkkakuittien lisäksi näet myös verokorttisi tiedot suoraan verottajalta.
- Kulukorvaukset: Helppo tapa raportoida työnantajallesi kulukorvaukset. Työnantaja voi hyväksyä laskut maksuun nappia painamalla tai kysyä lisätietoja tarpeen mukaan.
- Matkalaskut: Myös matkalaskujen raportointi onnistuu helposti. Omapalkka laskee päivärahat automaattisesti kellonaikojen perusteella ja auttaa kilometrikorvausten syöttämisessä.
Näin kirjaudut sisään ja teet matkalaskun Omapalkassa: