Joskus käy niin, että maksat tai laitat yritykseltä maksuun vahingossa väärän palkan. Palkassa voi olla väärä palkkapäivä tai palkkarivit eivät menneet, kuten tarkoitit.
Maksu on tehty Paytrailin kautta
Jos maksoit verkkopankkimaksulla, niin laita meille heti viesti, että et tarkoittanut maksua tehtäväksi. Voit laittaa viestin joko työpöydän Apua-napin kautta tai lähettää viestin asiakaspalveluumme aspa@palkkaus.fi. Arkena klo 9–12 voit myös soittaa asiakaspalveluumme.
Yleensä ehdimme vielä perua maksun ja voit tehdä maksun uudestaan oikeilla tiedoilla.
Maksu aloitettu viitemaksuna
Jos otit palkanmaksun viitemaksuna, älä maksa viitemaksua!
Voit tehdä uuden palkanmaksun oikeilla tiedoilla ja ottaa sen tiedot viitemaksuna. Sen maksun voit maksaa verkkopankissasi.
Tämän jälkeen laita meille viesti, jossa kerrot, että et tarkoittanut ensimmäistä maksua tehtäväksi. Laita viestiin työntekijä ja maksun summa, jotta tiedämme, mikä maksu pitää perua. Oikea palkka menee silloin järjestelmässä läpi ja kaikki tulee hoidetuksi oikein.
Voit laittaa viestin joko työpöydän Apua-napin kautta tai lähettää viestin asiakaspalveluumme aspa@palkkaus.fi. Arkena klo 9–12 voit myös soittaa asiakaspalveluumme.
Sähköinen lasku
Jos laitoit palkan maksuun sähköisenä laskuna (Talenom, Accountor Go, Procountor Solo), älä maksa sähköistä laskua ostolaskuissa! Voit perua laskun, jolloin siitä tulee kuittaus myös meille, ja palkasta ei tehdä tulorekisteri-ilmoituksia.
Voit tehdä uuden palkanmaksun oikeilla tiedoilla ja viedä sen maksuun. Sen maksun voit maksaa ostolaskuissa normaalisti.
Tarvittaessa voit laittaa viestin joko palvelun sisältä tai lähettää viestin asiakaspalveluumme aspa@palkkaus.fi. Arkena klo 9–12 voit myös soittaa asiakaspalveluumme.